Saturday, August 3, 2024

Karamanti - Hell Fyah

Yu know how long me a pree da riddim ya
Da one ya bad iyah
Analyze di ting and now di queen a come with bay fyah
Check in wid di King Yu know mi ting dat a di Messiah
Affi get di word before me step out inna hell fire

figet wey Yu heard me no retire
Mi just did tek a break a chill wid mi father
But now that Daddy good and him a get better
Mi come back fi mi throne a fi MI own mi naa go left it sah
Naa
Mi neva deh a yawd mi did deh inna Florida
A keep di links dem wid me links dem la familia
But now me back a yawd Kara pan di gravel ya
Send on di beat and mek me dweet right now a murdah

Mi A di realest
Mi no beg and mi no bow best believe it
I have a different kinna flow and dem a feel it
So Yu know right now is a next hit
And though the bag dem start come Kara naa switch
Fi mi soul a God own dem cyaa buy this
Bun out yu money and fame mi no need it
I a stay in a mi lane mi ting legit

Chorus

A so much tings mi bredda
Yu no even know the pressure
And when mi mek da move ya more time a strictly pleasure
Mm mm mi mek a dollah
More while it kinna mawga
But I&I a Kara
Neva will I dis di order

Naa go cross di border
Commit mi life to Baba
A try mi best no falter
But mi di devil afta
But yo mi link di Master
Send up a bag a prayer
And then me hold me corner
Rally back and watch di drama

Mi see di ting a get sticky outta street
Devil pan loose yo him a nyam and him a eat
All di little youths dem get lost and deceived
Who no high like a kite tun blasted freak
Kara pan di ends me a watch and me pree
No inna fi dem ting yo just listen how me speak
Careful how me move yo mi quick pan me feet
And me murder every one a dem beat

Chorus

(start from top)


http://dlvr.it/TBSlcY

No comments:

Post a Comment